مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 11:452020-03-05سياسي

اعزام 66 پزشکیار تیپ میرزا کوچک برای کمک به پرستاران و پزشکان


فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک لنگرود از اعزام 66 پزشکیار این تیپ برای کمک به پرستاران و پزشکان در مقابله با ویروس کرونا به مراکز درمانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین مصطفی پور در این باره به خبرنگاران با اشاره به اینکه سپاه پاسداران همیشه در بحران ها و حوادث در کنار مردم بوده است، اظهار کرد: یکی از وظایف سپاه کمک به مردم است.

وی با بیان اینکه برای مقابله با گسترش ویروس کرونا سپاه نیز از تمام ظرفیت های خود در کنار سایر دستگاه ها و نهادها استفاده می کنند، گفت: با توجه به کمبود کادر درمانی در بیمارستان های استان مقرر شد پزشک یاران تیپ میرزا کوچک خان برای کمک پرستاران و پزشکان اعزام شوند.

سردار حسین مصطفی پور با اشاره به اینکه با موافقت فرمانده نیروی زمینی سپاه 66 نفر از پزشکیاران سپاه در این کار مشارکت می کنند، افزود: تیپ نیروی زمینی آمادگی اعزام 100 پزشکیار را به مراکز درمانی استان گیلان دارد.

وی با بیان اینکه نیروهای این تیپ در چند روز گذشته در گندزدایی و ضد عفونی کردن اماکن عمومی در شهرستان های شرق گیلان مشارکت کرده اند، تصریح کرد: مرحله دوم این کار از فردا انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 66 پزشکیار تیپ میرزا کوچک برای کمک به پرستاران و پزشکان

اعزام 66 پزشکیار تیپ میرزا کوچک برای کمک به پرستاران و پزشکان