مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 11:452020-03-05سياسي

خرید ماسک و ملزومات بهداشتی به جای حبس و زندان


چنین رویکردی از سوی بسیاری از حقوق دانان در فضای مجازی در شرایط کنونی نمونه ای قابل توجه از تسلط قاضی و رییس شعبه 101 دادگاه کیفری 2 فراشبند بر وضع موجود ارزیابی شده و با استقبال مواجه شده است.

در این حکم که اصالت آن از سوی مسوولان قضایی استان فارس به تایید رسید ، رییس شعبه 101 دادگاه کیفری 2 فراشبند تاکید کرده که با نظارت دادستان این شهرستان اقلام خریداری شده از سوی متهم به صورت عادلانه بین خانوارهای کم توان و نیازمند این شهرستان توزیع شود.

توزیع اقلام بهداشتی بین افراد کم توان ، بیماران خاص و مددجویان شهرستان فراشبند نیز از سوی قاضی پرونده مورد تاکید قرار گرفته است.

در حکم صادر شده تاکید گردیده که می بایست با نظارت بهزیستی و کمیته امداد شهرستان فراشبند اقلام بهداشتی و ماسک جمعا به مبلغ 5 میلیون تومان از سوی متهم خریداری شود.

در اقدامی مشابه روزهای گذشته یکی از محکومانی که مدت حبس خود را در زندان شیراز می گذراند به همراه 3هزار 408 زندانی دیگر این استان در راستای بخشنامه ریاست قوه قضاییه آزاد شد ، این فرد از تولیدکنندگان موارد ضدعفونی کننده است و برای کمک به تولید این مواد و تامین بازار اقلام بهداشتی آزاد شد.

با شناسایی 14 مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس، آمار کنونی مبتلایان به کرونا در فارس به 49 نفر رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید ماسک و ملزومات بهداشتی به جای حبس و زندان

خرید ماسک و ملزومات بهداشتی به جای حبس و زندان