مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 11:302020-03-05حوادث

اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کرونا در آتش نشانی مشهد


مدیر عامل آتش نشانی مشهد از انجام اقدامات بهداشتی در راستای صیانت از سلامت کارکنان و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در بین بیش از 1200 نفر از آتش نشانان شاغل در حوزه های عملیاتی و ستادی این سازمان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل آتش نشانی مشهد از انجام اقدامات بهداشتی در راستای صیانت از سلامت کارکنان و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در بین بیش از 1200 نفر از آتش نشانان شاغل در حوزه های عملیاتی و ستادی این سازمان خبر داد.

امیر عزیزی با اعلام این خبر اظهار کرد: این سازمان دارای بیش از 50 ایستگاه آتش نشانی و ساختمان های ستادی و آموزشی با جمعیتی حدود 1200 نفر پرسنل ستادی و عملیاتی است که با توجه به زندگی شیفتی آتش نشانان در کنار یکدیگر و احتمال بیشتر ابتلا به این ویروس از روزهای آغازین شیوع ویروس کرونا این ستاد با ارائه مطالب و دستورالعمل های بهداشتی به همکاران گام هایی را برای آگاهی بخشی پرسنل خود در زمینه مراقبت های بهداشتی برداشته است.

وی افزود: پیرو ابلاغ مصوبات نخستین جلسه کمیته پیشگیری از شیوع بیماری کرونا که اوایل هفته جاری، در این سازمان برگزار شد، کلیه کلاس های ضمن خدمت و آموزش های درون و برون سازمانی و انجام مانورهای عملیاتی موقتاً تعطیل و ساعت شروع شیفت های عملیاتی نیز تغییر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کرونا در آتش نشانی مشهد

اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کرونا در آتش نشانی مشهد