مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 10:402020-03-05سياسي

اجازه آیت الله سیستانی به استفاده نصف سهم امام برای مقابله با کرونا


دفتر آیت الله سیستانی در قم، در اطلاعیه ای اختصاص نصف سهم مبارک امام(ع) به تسکین آلام بیماران و پیشگیری از ابتلای مردم به ویروس کرونا را مجاز دانست.

- قم - دفتر آیت الله سیستانی در قم، در اطلاعیه ای اختصاص نصف سهم مبارک امام(ع) به تسکین آلام بیماران و پیشگیری از ابتلای مردم به ویروس کرونا را مجاز دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در اطلاعیه دفتر آیت الله العظمی سید علی سیستانی در قم، آمده است: اکنون و در این هنگامه شگفت که جهان با بیماری کرونا درگیر و به ویژه جمهوری اسلامی ایران نیز به این ابتلاء دچار شده، از مؤمنان انتظار می رود؛ صبوری پیشه کرده و توصیه ها و سفارش های پیشگیرانه وزارت بهداشت را به عنوان مسئول اصلی رویارویی با این جریان و دیگر مسئولان را جدی گرفته و بدان عمل کنند.

این اطلاعیه حاکی است: بی گمان التجاء و تضرع به درگاه الهی و توسل به خاندان عصمت و طهارت (ع) از جمله مهم ترین عوامل رهیدن از این هنگامه دشوار است.

در این اطلاعیه بیان شده است: رعایت حال مبتلایان و هرگونه مساعدت به آنان برای تسریع بهبودی و تسکین آلامشان مرضی خداوند متعال است و مؤمنین مجازند نصف سهم مبارک امام (ع) را در این راه و نیز پیشگیری از ابتلای مردم به آن مصرف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه آیت الله سیستانی به استفاده نصف سهم امام برای مقابله با کرونا

اجازه آیت الله سیستانی به استفاده نصف سهم امام برای مقابله با کرونا