مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 09:562020-03-05پزشكي

راه اندازی آزمایشگاه کرونا در کردستان/97 مشکوک به کرونا در استان بستری هستند


معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از دو روز گذشته آزمایشگاه کرونا استان راه اندازی شده و با فعال سازی این ظرفیت روزانه در عرض 24 ساعت نتیجه تست ها اعلام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ابراهیم قادری ظهر امروز در نشست هم اندیشی با مسوولان خبرگزاری ها که در سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد اظهار کرد: تا امروز 233 نفر به بیمارستان های استان مراجعه کرده اند که 97 مورد از این تعداد بستری و مورد معاینه قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه شهرستان سقز بیشترین آمار را در بین مبتلایان به کووید 19 به خود اختصاص داده است، افزود: تا این لحظه 20 نفر بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان  توحید سنندج، 40 نفر در بیمارستان امام خمینی و 2 نفر در تامین اجتماعی سقز، 2 نفر در بیمارستان بوعلی مریوان، 5 نفر در  شهید بهشتی قروه، 7 نفر در بیجار، 12 نفر در بیمارستان رازی بانه، 3 مورد در دیواندره، 3 نفر در  دهگلان و 2 نفر در سروآباد از مراجعین مورد معاینه قرار گرفته اند.

به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، در مجموع 15 موارد مثبت قطعی به کرونا در استان داریم که  9 نفر آنها مربوط به شهرستان سقز، 2 مورد  سنندج، 2 نفر  دیواندره، یک نفر در مریوان و 2 نفر بانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی آزمایشگاه کرونا در کردستان/97 مشکوک به کرونا در استان بستری هستند

راه اندازی آزمایشگاه کرونا در کردستان/97 مشکوک به کرونا در استان بستری هستند