مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 09:262020-03-05حوادث

کشف تور هزار متری صیادان غیرمجاز در تالاب «کانی برازان» مهاباد


فاروق سخنور روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: صیادان متخلف شبانه و به صورت ماهرانه ای این میزان تور ماهیگیری را در بخشی از این تالاب به منظور صید ماهی و به دام انداختن پرندگان مهاجر قرار داده بودند که با هوشیاری ماموران یگان حفاظت کشف شد.

وی اضافه کرد: ماموران هنگام جمع آوری این مقدار تور در تالاب بین المللی کانی برازان ، سه قطعه مرغابی را نیز که در داخل تور گرفتار شده بودند را رهاسازی کرده و به دامن طبیعت بازگرداندند.

وی با اشاره به تلاش ها برای شناسایی صیادان متخلف افزود: تورهای جمع آوری شده در این تالاب پس از شناسایی شکارچیان متخلف با دستور مقام قضایی امحاء خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت آبی تالاب های این شهرستان گفت: بر اثر بارش های زمستانی و احیاء شدن چشمه ها و زهکش ها، هم اکنون وضعیت آبی تالاب های فصلی و دایمی این شهرستان بسیار مطلوب بوده و این تالاب ها آماده میزبانی پرندگان مهاجر است.

سخنور اظهار داشت: هم اکنون در تالاب های این شهرستان بیش از 35 گونه مختلف انواع پرندگان شناسایی شده اند که اغلب شامل فلامینگو، باکلان کوچک، پلیکان سفید، چوب پا، پرستوی دریایی، کشیم بزرگ، غاز خاکستری، غاز پیشانی سفید، سیلوش، آووست، خروس کولی، حواصیل، تنجه، انواع مرغابی و اردک از جمله اردک سرسبز، ارده ای، سرحنایی، سرسفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف تور هزار متری صیادان غیرمجاز در تالاب «کانی برازان» مهاباد

کشف تور هزار متری صیادان غیرمجاز در تالاب «کانی برازان» مهاباد