مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 09:202020-03-05اقتصادي

47 هزار ماسک بهداشتی کشف و ضبط شد


رییس پلیس امنیت عمومی استان از کشف 47 هزار ماسک بهداشتی در عملیات مشترک پلیس البرز و تهران بزرگ خبر داد.

- نورمحمد فتحی زاده، رییس پلیس آگاهی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنار فارس در کرج، گفت: در پی انتشار ویروس کرونا در کشور و استفاده مردم از مواد شوینده بهداشتی و افزایش تقاضا، عده ای افراد سودجو از این موضوع سوء استفاده و بجای کمک به همنوعان خود، اقدام به احتکار و یا تولید مواد تقلبی کرده و در صدد فروش مواد ضد عفونی کننده به قیمت گزاف هستند که در این راستا به منظور برخورد با احتکار کنندگان لوازم بهداشتی، پلیس استان البرز اقدامات کنترلی خود را تشدید کرده است.

وی گفت : در پی دریافت گزارش های مردمی  مبنی بر ساخت الکل و مواد شوینده تقلبی و همچنین احتکار این مواد در برخی از مناطق استان و مناطق همجوار، ماموران پلیس امنیت عمومی استان البرز وارد عمل شده و در بازدید از چند منزل مسکونی و رصد عاملان فروش مواد شوینده در سطح شهر، مقدار یک هزارو 80 لیتر الکل غیر بهداشتی کشف کردند.

فتحی زاده گفت: متهمان با اضافه کردن آب و مواد ناخالص دیگر به الکل اقدام به فروش آن ها به قیمت گزاف در بین مردم می کردند.

رییس پلیس امنیت عمومی استان البرز با بیان این که این مقدار مواد شوینده در مناطقی از شهرستان ساوجبلاغ، فردیس و کرج کشف شد، گفت: با اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

47 هزار ماسک بهداشتی کشف و ضبط شد

47 هزار ماسک بهداشتی کشف و ضبط شد