مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 09:152020-03-05پزشكي

اماکن عمومی در تمام روستاهای بخش مرکزی خرمشهر ضدعفونی می شوند


عباس پورمند در گفت وگو با خبرنگار مهر، به برشماری اقدامات انجام شده برای مقابله با بیماری کرونا در روستاهای خرمشهر پرداخت و اظهار کرد: از دو روز گذشته روند ضدعفونی کردن و شستشوی همه معابر شهری، اماکن عمومی همچون وسایل بازی و پارک ها، مدارس، ایستگاه های اتوبوس و دیگر اماکن عمومی آغاز شده و به صورت روزانه در حال انجام است.

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای سلامت مبنی بر حفظ بهداشت عمومی در روستاها هم زمان با ضدعفونی کردن معابر، تمام دهیاران بخش مرکزی موظف شدند آهک پاشی جوی ها و لایروبی انهار را به صورت مستمر انجام دهند.

بنا به گفته بخشدار مرکزی خرمشهر شستشو و ضدعفونی کردن اماکن عمومی به صورت روزانه و لایروبی و آهک پاشی انهار هر دو روز یک بار از دو روز گذشته آغاز شده است و تا زمان گذر از مرحله بحران در هر 32 روستای بخش مرکزی انجام خواهد شد.

وی همچنین به توزیع الکل و ژل ضدعفونی کننده در روستا نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به توزیع الکل و ژل ضدعفونی کننده در تمام داروخانه ها، روستاییان می توانند علاوه بر تهیه این اقلام از داروخانه های سطح شهر از داروخانه های مراکز بهداشت روستاها الکل و مواد ضدعفونی کننده را نیز تهیه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، با توجه به خطر شیوع بیماری کرونا، علاوه بر آموزش شهروندان برای رعایت بهداشت فردی و پرهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اماکن عمومی در تمام روستاهای بخش مرکزی خرمشهر ضدعفونی می شوند

اماکن عمومی در تمام روستاهای بخش مرکزی خرمشهر ضدعفونی می شوند