مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 09:152020-03-05سياسي

ضد عفونی معابر و محلات یزد در برابر کرونا با کمک پایگاه های بسیج


فرمانده سپاه الغدیر یزد برپایی 18 ایستگاه سلامت در این استان با همت بسیج جامعه پزشکی جهت آموزش چهره به چهره، محلول پاشی و ضد عفونی معابر و محلات به کمک پایگاه های بسیج و نظارت بر ضد عفونی مراکز نظامی را از اقدامات میدانی سپاه در مبارزه با بیماری کرونا برشمرد.

- ایسنا/یزد فرمانده سپاه الغدیر یزد برپایی 18 ایستگاه سلامت در این استان با همت بسیج جامعه پزشکی جهت آموزش چهره به چهره، محلول پاشی و ضد عفونی معابر و محلات به کمک پایگاه های بسیج و نظارت بر ضد عفونی مراکز نظامی را از اقدامات میدانی سپاه در مبارزه با بیماری کرونا برشمرد.

سرهنگ پاسدار رضا پورشمسی با اشاره به اقدامات سپاه و بسیج مبنی بر پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، گفت: قرارگاه پدافندی زیستی سپاه الغدیر از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با اعلام آمادگی کامل و همه جانبه سپاه الغدیر برای هر گونه همکاری و نقش آفرینی جهت کمک به کلیه دستگاه های خدمت رسان، افزود: هماهنگی های لازم بین مراکز نظامی و انتظامی استان جهت ارائه خدمات بهداشتی در حوزه نیروهای مسلح و در سطح جامعه جهت کمک رسانی به مردم و دستگاه های مرتبط انجام گرفته است.

پورشمسی گفت : کلیه حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج آمادگی کامل دارند جهت کمک به مراکز فعال در عرصه مقابله با ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضد عفونی معابر و محلات یزد در برابر کرونا با کمک پایگاه های بسیج

ضد عفونی معابر و محلات یزد در برابر کرونا با کمک پایگاه های بسیج