مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 09:062020-03-05سياسي

هفت هزار اصله نهال در نایین توزیع می شود


کیوان لوکی روز پنجشنبه در مراسم درختکاری در نایین به خبرنگار ایرنا گفت: با توزیع این مقدار نهال از گونه های کاج، سرو، عرعر، اقاقیا،زیتون تلخ و زبان گنجشک بین ارگان ها، سازمان ها، شرکت های خصوصی و دولتی و اشخاص حقیقی به استقبال هفته منابع طبیعی خواهیم رفت.

وی با ارائه گزارشی از محل توزیع نهال ها در مسیر اردکان و مجتمع نخلک وچوپانان افزود: تصمیم نهایی برای انتخاب محل توزیع در یکی از مکان هایی که اعلام آمادگی کردند به اطلاع همشهریان عزیز خواهد رسید.

وی ادامه داد: تعداد محدودی نهال کاج و سرو گلدانی مختص فضاهای عمومی و مردمی تهیه شده است.

لوکی انارکی افزود: نهال های آماده به توزیع که بر اساس موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی شهرستان نایین در نظر گرفته شده است، زیتون تلخ، سنجد، اقاقیا، ارغوان، بَنه، زبان گنجشک و توت خواهد بود.

وی تاکید کرد: شرکت ها، ارگان ها، شهرداری و موسسات دولتی و مردمی که میزان تقاضای دریافت نهال در آن ها بیشتر است ,می بایست تقاضای خود را بصورت کتبی به اداره منابع طبیعی تحویل دهند تا بر اساس تعداد نهال های موجود، عدالت در توزیع نهال ها صورت گرفته و حواله مربوطه صادر شود.

مراسم نهال کاری با حضور امام جمعه و چند تن از مسوولان ادارات و ارگانها به طور نمادین در حوزه علمیه برادران نایین برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت هزار اصله نهال در نایین توزیع می شود

هفت هزار اصله نهال در نایین توزیع می شود