مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 08:452020-03-05فرهنگي

انیمیشن سینمایی «پسری با ابروهای زخیم» تیر ماه 99 کلید می خورد


بهرام عظیمی کارگردان انیمیشن سینمایی «تهران 1500» از آغاز ساخت انیمیشن سینمایی «پسری با ابروهای زخیم» در سال آینده خبرداد.

- بهرام عظیمی کارگردان انیمیشن سینمایی تهران 1500 از آغاز ساخت انیمیشن سینمایی پسری با ابروهای زخیم در سال آینده خبرداد.

بهرام عظیمی کارگردان انیمیشن در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به ساخت انیمیشن جدید سینمایی خود با نام پسری با ابروهای زخیم گفت: امیدوارم بتوانم تولید انیمیشن سینمایی پسری با ابروهای زخیم را سال دیگر آغاز کنم.

خلاصه فیلمنامه نوشته شده است و امیدواریم مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سرمایه گذاری بخشی از بودجه تولید این انیمیشن را برعهده بگیرد.

وی تاکید کرد: تهیه کنندگی این انیمیشن را مانند انیمیشن سینمایی تهران 1500 محمد ابوالحسنی برعهده دارد.

این کارگردان انیمیشن گفت: تا امروز عوامل تیم انتخاب نشده اند و قرار است انیمیشن سینمایی پسری با ابروهای زخیم برای کودک و نوجوان و البته بزرگسالان ساخته شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود بیان کرد: قهرمان این فیلم یک پسر دوازده ساله است و داستان این انیمیشن سینمایی در سال 1320 در سیستان و بلوچستان رخ می دهد.

کارگردان انیمیشن تهران 1500 توضیح داد: فیلمنامه پسری با ابروهای زخیم براساس یک سری از واقعیت های تاریخی نوشته شده است اما قصه فانتزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انیمیشن سینمایی «پسری با ابروهای زخیم» تیر ماه 99 کلید می خورد

انیمیشن سینمایی «پسری با ابروهای زخیم» تیر ماه 99 کلید می خورد