مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 08:402020-03-05پزشكي

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کردستان به 21نفر رسید


به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تعداد بیماران مبتلا به کرونا به 21 نفر رسیده که شهرستان سقز با 12 نفر در صدر جدول استان های مبتلا به کرونا قرار دارد.

- ایسنا/کردستان به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تعداد بیماران مبتلا به کرونا به 21 نفر رسیده که شهرستان سقز با 12 نفر در صدر جدول استان های مبتلا به کرونا قرار دارد.

فرزین رضاعی صبح امروز(15 اسفند) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا ظهر چهارشنبه آمار مبتلایان به کرونا ویروس 14 نفر و از ظهر چهارشنبه تا صبح امروز یک نفر به آمار مبتلایان افزوده شده و هم اکنون 15 نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا هستند.

وی کل مراجعین به بیمارستان تحت پوشش علوم پزشکی را 233 نفر دانست و عنوان کرد: از این تعداد 97 نفر به دلیل داشتن علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان بستری هستند.

رضاعی آمار مبتلایان به کرونا را به تفکیک استان ها اینگونه برشمرد و افزود: از تعداد افراد مشکوک به کرونا 20 نفر در بیمارستان توحید سنندج، 40 نفر در بیمارستان امام خمینی (ره) سقز، دو نفر بیمارستان تامین اجتماعی سقز، دو نفر بیمارستان بوعلی مریوان، پنج نفر بیمارستان شهید بهشتی قروه، هفت نفر بیمارستان امام حسین (ع) بیجار، 12 نفر بیمارستان رازی بانه، سه نفر بیمارستان امام دیواندره، سه نفر بیمارستان شهدای دهگلان و دو نفر هم بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کردستان به 21نفر رسید

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کردستان به 21نفر رسید