مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 07:452020-03-05اجتماعي

18 ایستگاه سلامت جسم و روان در مقاصد گردشگری چهارمحال و بختیاری دایر می شود


مهرداد جوادی روز پنجشنبه به خبرنگاران چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این ایستگاه ها به منظور جلوگیری از شیوع و مقابله با ویروس کرونا در مناطق تاریخی، زیارتی، موزه ها و مراکز اقامتی شهرستان های 10 گانه این استان از 28 اسفند امسال تا 15 فروردین سال 99 راه اندازی و سلامت افراد در آن بررسی می شود.

وی افزود: مسوولیت این ایستگاه ها در مقاصد گردشگری با جمعیت هلال احمر استان است و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این طرح همکاری می کند.

جوادی تصریح کرد: ایستگاه های سلامت جسم و روان، مسوولیت اجتماعی و نشاط جمعی در مقاصد گردشگری استان شامل ورودی شهرکرد، امام زادگان دومعصوم (س) شهرکرد، مجموعه تاریخی فرهنگی قلعه چالشتر در شهرستان شهرکرد فعالیت می کند.

وی یادآور شد: این ایستگاه ها در گرداب بن شهرستان بن، پل تاریخی مصلی شهرستان بروجن، منطقه گردشگری تاریخی پیرغار و قلعه سردار اسعد بختیاری شهرستان فارسان و در شهرستان لردگان در چشمه برم و چشمه برم مال خلیفه فعالیت خواهد کرد.

وی گفت: این ایستگاه ها در میدان ورودی روستای دیمه، هتل زردکوه، منطقه گردشگری تنگ کوفه صمصامی و روستای گزستان بازفت شهرستان کوهرنگ به فعالیت مشغول می شود و در کنار آبشار زردلیمه، پارک دزپارت و چشمه مولا آلیکوه شهرستان اردل برقرار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 ایستگاه سلامت جسم و روان در مقاصد گردشگری چهارمحال و بختیاری دایر می شود

18 ایستگاه سلامت جسم و روان در مقاصد گردشگری چهارمحال و بختیاری دایر می شود