مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 07:302020-03-05فناوري

تبلیغات رایگان فیس بوک برای مقابله با کرونا


فیس بوک قصد دارد با انتشار رایگان تبلیغات مربوط به شیوع ویروس کرونا از سوی سازمان جهانی بهداشت به آگاهی کاربرانش در این خصوص بیفزاید.

- فیس بوک قصد دارد با انتشار رایگان تبلیغات مربوط به شیوع ویروس کرونا از سوی سازمان جهانی بهداشت به آگاهی کاربرانش در این خصوص بیفزاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیس بوک که بدون شک بزرگترین شبکه اجتماعی محبوب در میان کاربران به شمار می رود، به تازگی اعلام کرده که می خواهند از پلتفرم خود به منظور جلوگیری از انتشار اخبار نادرست و محتوای دروغین در مورد شیوع ویروس کرونا در جهان استفاده کند و بدین ترتیب بستر مناسبی را برای انتشار رایگان تبلیغات و اطلاع رسانی های سازمان جهانی بهداشت فراهم کند.

بر اساس وب سایت The Verge ، مارک زاکربرگ، موسس و مدیرعامل شرکت فیس بوک با انتشار پستی در حساب کاربری خود در همین شبکه اجتماعی در خصوص اقدامات این شرکت برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و حذف اخبار دروغین مربوط به شیوع ویروس کرونا در کشورهای مختلف جهان توضیحاتی ارائه داده است.

به گفته وی، فیس بوک برای کمک به سازمان جهانی بهداشت اجازه میدهد این سازمان تبلیغات و اطلاع رسانی هایش را به طور نامحدود در این شبکه اجتماعی منتشر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات رایگان فیس بوک برای مقابله با کرونا

تبلیغات رایگان فیس بوک برای مقابله با کرونا