مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 07:302020-03-05فرهنگي

نگاهی به ابعاد یک جشنواره موسیقی بین المللی در کشور همسایه


چهل و هشتمین جشنواره بین المللی استانبول از 13 خرداد 99 تا 5 تیر برگزار خواهد شد.

آرش امینی، موسیقیدان و رهبر ارکستر، در متنی به اختصار به معرفی نحوه برگزاری این فستیوال که در کشوری همسایه برگزار می شود، - پرداخته است.

آرش امینی در مطلب ارسالی خود به ایسنا آورده است: چهل و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی استانبول از 13 خرداد تا 5 تیر سال 1399 در شهر استانبول برگزار خواهد شد.

این جشنواره در مدت 22 روز با اجرای 22 کنسرت همراه است.

از دی ماه سال جاری تمامی این برنامه ها به همراه توضیحات دقیق در مورد گروه ها و ارکسترهای شرکت کننده داخلی و خارجی، فیلم های نمونه از آنها، بروشور و جدول کامل برنامه ها، زمان و مکان اجراها به همراه امکان خرید آنلاین بلیت با تخفیف های ویژه روی سایت جشنواره در دسترس است؛ یعنی شش ماه قبل از شروع جشنواره! درهمین سایت پوسترها، کتابچه، جدول برنامه ها و نمونه فیلم های دوره های قبل به ترکی استانبولی و انگلیسی در دسترس است.

از گروه های مهم موسیقی در این دوره از جشنواره، به کنسرت افتتاحیه با ارکستر فیلارمونیک تکفن و اجرای کنسرتو ویلن بتهوون با تکنوازی استلا چن برنده کنکور ویلن 2019 بریتانیا، اکتت ساکسیفون هلند، کوارتت بورودین با روبن آهارونیان در ویلن اول، ارکستر تکنوازان درسدن آلمان با تکنوازی امانوئل اَکس، ارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به ابعاد یک جشنواره موسیقی بین المللی در کشور همسایه

نگاهی به ابعاد یک جشنواره موسیقی بین المللی در کشور همسایه