مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 07:162020-03-05سياسي

تیپ 316 زرهی همدان ضدعفونی شد


فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان چهارشنبه شب در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این تیپ در ابتدا با تشکیل تیم های تخصصی رفع آلودگی و همچنین پزشکی، با استفاده از تجهیزات جنگ نوین و شیمیایی میکروبی و هسته ای (ش.

م.

ه) تمامی آسایشگاه های سربازی ستادهای فرماندهی و اماکن عمومی از قبیل حمام ها، درمانگاه ها، نانوایی ها، آشپزخانه ها، اماکن نگهبانی و همچنین غذا خوری سربازان وظیفه را ضدعفونی و گندزدایی کرده است.

امیر سرتیپ دوم نورخدا شاکرمی افزود: به دنبال تشکیل جلسات هماهنگی با حضور فرماندهان، نسبت به توجیه کارکنان پایور و وظیفه درباره اهمیت مراقبت های ویژه و همچنین عملکرد مطلوب در رابطه با مبارزه علیه ابتلا به این ویروس، اقدام شد.

وی اضافه کرد: در این راستا چهار تیم مراقبتی گروهان بهداشت و درمان تیپ 316 زرهی همدان متشکل از پزشکان، پزشکیاران ، بهیاران پایور و بهیاران وظیفه با مستقر شدن در ورودی های پادگان نسبت به تست و آزمایش اولیه در زمان ورود و خروج کارکنان اقدام کردند.

فرمانده تیپ شهید قهرمان ارتش به خانواده هایی که فرزندانشان در این پادگان خدمت می کنند اطمینان داد که به هیچ عنوان نگران سلامتی فرزندان نباشند چراکه برابر عوامل سلسله مراتب فرماندهی ارتش تمهیدات لازم برای ایمن سازی فضاهای سربازی در همه ی یگانها انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیپ 316 زرهی همدان ضدعفونی شد

تیپ 316 زرهی همدان ضدعفونی شد