مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 07:002020-03-05اقتصادي

تدابیر بخش های مختلف اقتصادی برای عبور از چالش کرو نا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از صدا و سیما، قاسم تقی زاده در برنامه تیتر امشب شبکه خبر افزود: در این روزها که بحث رعایت بهداشت و شستن دست ها مطرح است در همین تهران مصرف آب 16 درصد افزایش پیدا کرد با توجه به اینکه ظرفیت تصفیه خانه ها محدود .

- معاون آب و آبفای وزارت نیرو گفت: مصرف آب در ایام مبارزه با کرونا در برخی شهرها تا 40 درصد افزایش پیدا کرده است که این موضوع می تواند در خدمات دهی ما اختلال ایجاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از صدا و سیما، قاسم تقی زاده در برنامه تیتر امشب شبکه خبر افزود: در این روزها که بحث رعایت بهداشت و شستن دست ها مطرح است در همین تهران مصرف آب 16 درصد افزایش پیدا کرد با توجه به اینکه ظرفیت تصفیه خانه ها محدود است زیاده روی در مصرف می تواند در خدمات دهی اختلال ایجاد کند از مردم انتظار داریم آب را بهینه مصرف کنند.

عین الله جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور هم درباره اقداماتی که در جهت تسهیل امور مردم و جلوگیری از شیوع کرونا انجام گرفته است گفت: مراکز نقل و انتقال و تعویض پلاک در 11 شهر تعطیل و نیمه تعطیل است، ساعات فعالیت مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک را تا 5 و 6 عصر افزایش داده ایم و ترخیص خودروها از پارکینگ پلیس از طریق دفاتر پلیس به علاوه 10 انجام می گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر بخش های مختلف اقتصادی برای عبور از چالش کرو نا

تدابیر بخش های مختلف اقتصادی برای عبور از چالش کرو نا