موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان كشوري - همسان سازي حقوق - عبدالكريم حسن - بغداد بونجاح - بازنشستگان تامين اجتماعي - تيم ملي واليبال - نقل و انتقالات - واليبال ايران - سفر رييس ومهور - علائم سرماخوردگي - سفير ايران در اسپانيا - تصادفات درون شهري - پائولو سورنتينو - پيشنهاد خارجي بيرانوند - اسپانسر باشگاه پرسپوليس - تاكسي هاي اينترنتي - تفاهمنامه همكاري - شگفتي هاي جام حذفي - بيليارد بانوان - شركت هوآوي - زندان گوآنتانامو

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 07:002020-03-05بين الملل

ترامپ از دوحه بابت نقش آفرینی در توافقنامه صلح افغانستان تشکر کرد


رییس جمهوری آمریکا در گفت گوی تلفنی با امیر قطر از نقش دوحه در دستیابی به توافقنامه صلح میان طالبان و واشنگتن تقدیر و تشکر کرد.

- رییس جمهوری آمریکا در گفت گوی تلفنی با امیر قطر از نقش دوحه در دستیابی به توافقنامه صلح میان طالبان و واشنگتن تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر در تماسی تلفنی با دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا به بررسی روابط استراتژیک دو کشور و ابعاد حمایت ها و تقویت آنها در تمامی زمینه ها پرداخت.

طبق گزارش قنا، در این گفت وگوی تلفنی درباره تحولات افغانستان پس از امضای توافقنامه برقراری صلح میان آمریکا و طالبان که با میانجی گری دوحه انجام شد، بحث و گفت وگو شد.

همچنین این خبرگزاری افزود، در این تمالس تلفنی درباره برخی مسایل منطقه ای و بین المللی مشترک دو کشور گفت وگو شد.

ترامپ در بیانیه منتشر شده از سوی کاخ سفید از امیر قطر بابت نقش ارزشمندی که در تحقق توافقنامه صلح آمریکا و طالبان ایفا کرد، تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است، ترامپ و امیر قطر در این گفت وگوی تلفنی تاکید کردند، طالبان باید به کاهش خشونت ها و ورود به مذاکرات با دولت افغانستان و دیگر طرف های افغان به عنوان گامی در مسیر صلح ادامه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ از دوحه بابت نقش آفرینی در توافقنامه صلح افغانستان تشکر کرد

ترامپ از دوحه بابت نقش آفرینی در توافقنامه صلح افغانستان تشکر کرد