مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 06:152020-03-05پزشكي

97 بیمار مشکوک به کرونا در کردستان بستری هستند/ثبت 15 مورد مثبت


رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان، گفت: در حال حاضر 97 بیمار مشکوک به کرونا ویروس در 10 بیمارستان سطح استان بستری هستند.

- فرزین رضاعی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا در کردستان تا امروز 233 نفر به بیمارستان های استان مراجعه کرده اند که موجب بساری شدن 97 نفر از آنان شده است.

وی افزود: این تعداد بیشترین علائم ابتلا به کرونا ویروس را داشته اند و تا این لحظه تست 15 مورد آنها مثبت اعلام شده است که تحت درمان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: در حال حاضر در بیمارستان توحید سنندج 20 نفر، در بیمارستان امام خمینی سقز 40 نفر، در بیمارستان تامین اجتماعی سقز دو نفر، در بیمارستان شهید بهشتی قروه پنج نفر، در بیمارستان رازی بانه 12 نفر و در مراکز درمانی بوعلی دو نفر، دیواندره سه نفر، دهگلان سه نفر و سروآباد نیز دو نفر بستری هستند.

رضاعی یادآور شد: همچنین تا پایان روز گذشته در مجموع 15 نفر بیمار مشکوک به کرونا ویروس که در مراکز درمانی استان تحت درمان بودند، پس از بهبودی ترخیص شدند.

وی بیان کرد: پنج نفر از این بیماران از بیمارستان توحید سنندج، شش نفر از بیمارستان امام خمینی سقز، یک نفر از بیمارستان تامین اجتماعی سقر، یک نفر از بیمارستان شهید بهشتی قروه و یک نفر نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

97 بیمار مشکوک به کرونا در کردستان بستری هستند/ثبت 15 مورد مثبت

97 بیمار مشکوک به کرونا در کردستان بستری هستند/ثبت 15 مورد مثبت