مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 05:452020-03-05سياسي

برخورد شدید با محتکران اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده


حجت الاسلام محسن کرمی شامگاه چهارشنبه در کشف و پلمپ دو انبار مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه مبارک رجب، با بیان اینکه امروز در شرایطی هستیم که مردم به لحاظ برخی از اقلام از جمله اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده در کمبود به سر می برند، گفت: به همین خاطر مردم منتظر دسترسی به حداقل هایی از این اقلام هستند.

وی افزود: برخی افراد بدون توجه به این شرایط و با نگرش سودجویانه به این اموال و بدون اینکه هیچ گونه دغدغه ای نسبت به شرایط، مشکلات و نیازهای جسمی و روحی مردم داشته باشند، مبادرت به انبار کالاهای ضروری کرده اند و عمده این کالاها در زمینه بهداشت و به ویژه ماسک و مواد ضدعفونی کننده است.

دادستان زنجان از کشف انباری در زنجان که اقلام مورد نیاز مردم در شرایط کنونی جامعه در آن احتکار شده بود خبر داد و تصریح کرد: در این ساختمان دو طبقه متاسفانه شاهد احتکار اقلامی بودیم که در شرایط کنونی جامعه بسیار مورد نیاز بوده و حتی تاریخ مصرف برخی از این اقلام که از سال ها پیش در این انبار احتکار شده، سپری شده بود.

کرمی با یادآوری اینکه هیچ کدام از این اقلام از مبادی رسمی خریداری نشده و فاکتورهای اخذ شده نیز حاکی از آن دارد که اقلام مذکور از فروشگاه های اینترنتی بدون مشخصات کامل و شفاف خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد شدید با محتکران اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده

برخورد شدید با محتکران اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده