مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 05:102020-03-05فرهنگي

سِتین، به سه جشنواره جهانی در کشورهای آمریکا و اروگوئه راه یافت


فیلم کوتاه «سِتین» ساخته اصغر عباسی کارگردان و فیلم ساز ابرکوهی به عنوان اولین تجربه بین المللی وی، به سه جشنواره جهانی در کشورهای آمریکا و اروگوئه راه یافت.

- اصغر عباسی در گفتگو با خبرنگار فارس از ابرکوه از راه یابی آخرین اثر هنری خود به نام سِتین به بخش رقابتی فستیوال بیپآپ در نیویورک آمریکا، فستیوال هفته فیلم هالیوود در لاس وگاس آمریکا و همچنین بخش رقابتی فستیوال فیلم میرآداس در اروگوئه خبر داد.

این فیلم ساز ابرکوهی که پیش ازاین آثار وی در ژانر دفاع مقدس و شهدا، صاحب جوایز متعددی در جشنواره های داخلی شده بود، اذعان کرد: پس از کسب تجربه های بسیار ارزنده که طی سال های زیادی با ساختن بیش از 20 عنوان فیلم کوتاه و مستند توانستم به دست آورم، اولین تجربه بین المللی من با حضور فیلم ستین در سه جشنواره خارجی به ثمر نشست.

عباسی تصریح کرد: سِتین عنوان یک فیلم داستانی است که سیامک اطلسی، سیما خضرآبادی، علیرضا ساوه درودی و رامین مراقی در آن ایفای نقش می کنند.

وی که هم اکنون در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته سینما در حال تحصیل است، ادامه داد: ستین اولین فیلم از مجموعه سه گانه ای با مضامین عشق، شور جوانی و اعتیاد است که جهت شرکت در جشنواره های جهانی ساخته می شود که به لحاظ قصه ارتباطی با هم ندارد؛ اما از جنبه مفهومی با یکدیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سِتین، به سه جشنواره جهانی در کشورهای آمریکا و اروگوئه راه یافت

سِتین، به سه جشنواره جهانی در کشورهای آمریکا و اروگوئه راه یافت