مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 21:152020-03-04سياسي

آیت الله علم الهدی: توجه به انتشار ویروس کرونا حق الناس است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی طی پیام تلویزیونی افزود: باید تمام مجامع دینی و مذهبی خود را بر اساس اعلام افراد متخصص و موضوع شناس و فتوای رهبری در این زمینه تنظیم کنیم.

وی ادامه داد: بیماری و ویروس یک مساله جدی است و همه امکانات ما در عرصه های اجتماعی و مردمی باید برای مقابله با این بلایی که نازل شده بسیج شود.

وی با تشکر از همه مسوولان شهری و استانی دست اندرکار مبارزه با ویروس کرونا گفت: عزیزان پزشکی که پیشقراول این حرکت عظیم جهادگرانه هستند، مبداء انتشار این ویروس را در تجمع ها تشخیص داده اند لذا باید از هر نوع تجمع پیشگیری کنیم.

آیت الله علم الهدی افزود: در پیشگیری از تجمعات به ویژه اجتماعات مذهبی ممکن است برخی ناخواسته یا ندانسته، عواطف و احساسات دینی آنان جریحه دار شود در حالی که به عنوان یک مسئله شرعی و برحسب فتوای رهبری اگر بنا شد کسی جلو توسعه و گسترش این بیماری را بگیرد حسنه است و اگر کسی باعث گسترش این بیماری شود، سیئه است .

وی ادامه داد: آستان قدس رضوی صحن و سرای حضرت امام رضا (ع) است و از هرگوشه این آستان با امام هشتم (ع) سلام بدهیم، حضرت امام رضا (ع) جواب می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: توجه به انتشار ویروس کرونا حق الناس است

آیت الله علم الهدی: توجه به انتشار ویروس کرونا حق الناس است