مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 20:002020-03-04سياسي

آیت الله علم الهدی: بی توجهی به عوامل شیوع بیماری، حق الناس است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور و درگیر شدن مشهد و استان با این بیماری، آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد در قالب پیامی تلویزیونی، - امام جمعه مشهد گفت: بی توجهی به شیوع بیماری کرونا و انجام عملی در جهت انتقال آن، انجام معصیت است و حق الناس به دنبال دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور و درگیر شدن مشهد و استان با این بیماری، آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد در قالب پیامی تلویزیونی، نکاتی را خطاب به مردم مشهد، استان و کشور بیان کرد.

آیت الله علم الهدی در ابتدای سخنان خود ضمن آرزوی عافیت برای همه مردم، اظهار کرد: ابتدا از عزیزان جهادگر و ایثارگر جامعه پزشکی، تشکر می کنم که در این عرصه با جدیت و حرکت های جهادی ارزشمند حضور پیدا کردند.

همچنین از تمامی مسئولان استانی و شهری که در اجرای برنامه های خاص تأمین بهداشت و ضدعفونی کردن مراکز اجتماعی و عمدتاً مساجد و مراکز دینی، جهادگرانه فعالیت می کنند نیز متشکرم.

وی در خصوص ارائه نکاتی در ارتباط با مسئله کرونا، افزود: مسئله بیماری و ویروس یک مسئله جدی است، وقتی یک مشکل اجتماعی به وجود می آید یا یک بلای ناگهانی بر زندگی مردم عارض می شود، باید در درجه اول همه ما باور کنیم این بیماری قطعی بوده و همه امکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: بی توجهی به عوامل شیوع بیماری، حق الناس است

آیت الله علم الهدی: بی توجهی به عوامل شیوع بیماری، حق الناس است