مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 18:502020-03-04اقتصادي

روند اجرایی پروژه احداث تله کابین یاسوج پس از 8 سال راکد بودن سرعت می گیرد


سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سطح ملی مشکلات اجرای این پروژه پیگیری شده و روند اجرای تله کابین یاسوج سرعت می گیرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سطح ملی مشکلات اجرای این پروژه پیگیری شده و روند اجرای تله کابین یاسوج سرعت می گیرد.

مجید صفایی در بازدید از پروژه در حال احداث تله کابین یاسوج با بیان اینکه این پروژه یکی از برنامه های مهم این اداره کل است، افزود: در سطح ملی مشکلات اجرای این پروژه پیگیری شده و روند اجرای تله کابین یاسوج سرعت می گیرد.

وی اظهار کرد: امیدواریم با افتتاح این پروژه مهم سرمایه گذاری گام های اساسی در حوزه رونق توسعه گردشگری استان برداشته شود.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه توسعه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد دغدغه مسئولان استان به خصوص استاندار محترم استان است، تصریح کرد: این پروژه بعد از حدود هشت سال راکد بودن دوباره با حمایت مسئولان استانی و کشوری عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

صفایی با بیان این که با پیگیری های صورت گرفته 200 میلیارد ریال اعتبار به این پروژه اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: این اعتبار از محل صندوق توسعه ملی پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند اجرایی پروژه احداث تله کابین یاسوج پس از 8 سال راکد بودن سرعت می گیرد

روند اجرایی پروژه احداث تله کابین یاسوج پس از 8 سال راکد بودن سرعت می گیرد