مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 17:102020-03-04بين الملل

پکن: آژانس انرژی اتمی در پرونده ایران بی طرفانه عمل کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت خارجه چین روز چهارشنبه به وقت تهران در نشست هفتگی خود با خبرنگاران علاوه بر پرداختن به مسائل روز این کشور و جهان، - سخنگوی وزارت خارجه چین ضمن مقصر برشمردن آمریکا در تداوم تنش در ارتباط با پرونده هسته ای ایران، از مقامات آژانس بین المللی انرژی اتمی خواست با تلاش های دیپلماتیک مسائل موجود را حل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت خارجه چین روز چهارشنبه به وقت تهران در نشست هفتگی خود با خبرنگاران علاوه بر پرداختن به مسائل روز این کشور و جهان، به تازه ترین گزارش آژانس بین المللی اتمی درباره ایران واکنش نشان داد.

به نوشته وبگاه وزارت خارجه چین، ژائو لی جیان سخنگوی جدید دستگاه دیپلماسی چین در خصوص گزارش تازه آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره ایران گفت: آخرین گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی در مورد ایران را رویت کردیم.

این گزارش تداوم فعالیت های راستی آزمایی آژانس در ایران در زمینه اجرای برجام از سوی این کشور و آغاز نشدن مرحله پنجم کاهش تعهدات برجامی ایران را تایید می کند.

چین، ایران را به ادامه همکاری با آژانس ترغیب می کند.

این دیپلمات چینی در ادامه گفت: در عین حال، ما امیدواریم که آژانس بین المللی انرژی اتمی با رعایت اصل عدم جانبداری، بی طرفی و اعمال پادمان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پکن: آژانس انرژی اتمی در پرونده ایران بی طرفانه عمل کند

پکن: آژانس انرژی اتمی در پرونده ایران بی طرفانه عمل کند