مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 15:302020-03-04سياسي

انتقاد دادستان دنا از وضعیت بد نانوایی های سی سخت/بهداشت محیط کجاست؟


دادستان دنا از وضعیت بد نانوایی های سی سخت و بی توجهی مسوولان مربوطه انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، غریب پور دادستان شهرستان دنا به همراه آرمین معاونت اجرایی، آزادی رییس گشت های سیار مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی و باربد مدیر اداره صمت، بازدیدی سرزده از نانوایی های شهر سی سخت به عمل آوردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ در این بازدید از نانوایی ها بازدید میدانی گردید و دادستان و اعضای تیم گشت سیار از نزدیک شاهد رعایت نکردن  موارد بهداشتی از سوی تعدادی از این نانوایی ها بودند و علی رغم اینکه بارها از سوی وزارت بهداشت دستورالعمل هایی مبنی بر رعایت کردن نکات اولیه بهداشتی در نانوایی ها داده شد ولی متاسفانه هیچ کدام از این نانوایی ها این موارد را رعایت نکردند.

غریب پور  دادستان در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: متاسفانه طی  بازدید به عمل آمده از نانوایی های شهر سی سخت به این نتیجه رسیدیم که این نانوایی ها از لحاظ بهداشتی مشکل دارند و باید موارد بهداشتی را رعایت کنند.

وی عنوان کرد:از همین جا از بهداشت محیط درخواست می کنیم که  نظارت  بیشتری بر عملکرد نانوایی ها داشته باشند و بدون هیچ گونه تعارفی با متخلفین برخورد قانونی و نسبت به پلمپ آنها اقدام کنند چرا که نان اصلی ترین ماده غذایی مردم است و نباید با این چنین سهل انگاری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد دادستان دنا از وضعیت بد نانوایی های سی سخت/بهداشت محیط کجاست؟

انتقاد دادستان دنا از وضعیت بد نانوایی های سی سخت/بهداشت محیط کجاست؟