مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 14:402020-03-04اقتصادي

نقش تورلیدر همدانی در اهدای ماسک چینی به ایران


تقویت دیپلماسی گردشگری بین ایران و چین به واسطه ارتباط راهنمای همدانی با توریست های چینی منجر به اهدای یکصدهزار عدد ماسک به ایران برای مقابله با کرونا شد.

- خبرگزاری فارس ـ همدان؛ در روزهای اخیر راهنمای بین المللی گردشگری همدانی از پیشقدم شدن توریست های چینی برای اهدای 100 هزار ماسک به ایران خبر داد، اتفاقی که نشان دهنده اقدامی انسانی در بستر تعاملات گردشگری است.

از آنجایی که گردشگری بر پایه ارتباط انسان ها با یکدیگر استوار است، نتیجه رفتار محبت آمیز راهنمایان گردشگری و مردم ایران و فعالان بخش دولتی و خصوصی صنعت گردشگری با توریست های چینی در طول ماه های گذشته باعث شد تا اکنون نتیجه این دیپلماسی به شکلی زیبا خود را نشان دهد و گردشگران چینی که در ماه های اخیر به ایران سفر کرده اند، در تکاپو باشند تا 100 هزار ماسک را به این کشور هدیه کنند.

شاید روزی که در رسانه ها خبر از رویداد ملی ایران باشکوه با هدف جذب گردشگر چینی را منتشر کردیم در باورمان نمی گنجید در همین مناسبات، بلایا و بیماری ها میهمان ناخوانده ایران و چین باشد.

قرار بود این رویداد چهارم تا 20 بهمن همزمان با سال نو چینی در چند استان کشور از جمله همدان به منظور معرفی ظرفیت های فرهنگی و گردشگری به گردشگران داخلی و خارجی برگزار شود که کرونا بساط همه این برنامه ریزی ها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش تورلیدر همدانی در اهدای ماسک چینی به ایران

نقش تورلیدر همدانی در اهدای ماسک چینی به ایران