مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 13:552020-03-04پزشكي

شمار مبتلایان کرونا در فارس به 49 نفر رسید


عبدالرسول همتی روز چهارشنبه اعلام کرد : متاسفانه روز گذشته نیز یک نفر دیگر از مبتلایان به دلیل وخامت شرایط جسمی فوت کرد ، این فرد با 83 سال سن و مبتلا به بیماری قلبی بوده و با اضافه شدن این مورد، تعداد فوتی های ناشی از ابتلا به کروناویروس در فارس، دو نفر خواهد بود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه از بهبودی و ترخیص چهار فرد مبتلا به کروناویروس در طی روزهای اخیر در استان فارس خبر داد و گفت: هم اکنون 20 مورد از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری، در قرنطینه خانگی هستند.

دکتر همتی ضمن تاکید مجدد بر اهمیت رعایت اصول بهداشتی از عموم مردم فارس خواست ضمن پرهیز از توجه به شایعات، اخبار و اطلاعات موردنیاز خود را از وبگاه اختصاصی بیماری کووید19 به نشانی اینترنتی https://corona.

sums.

ac.

ir/ دریافت کنند.

این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز،همچنین از تشدید بازرسی های بازرسان بهداشت حرفه ای سطح استان بر سلامت شاغلان و در راستای کنترل شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و برای پیشگیری و کنترل این بیماری در حوزه کار شاغلان شامل کارخانه ها، معادن، صنایع، شرکت ها، بخش های مختلف کشاورزی، هتل ها، بیمارستان ها، ادارات و سازمان ها و ارتقای سطح سلامت آنان، بازرسی های این گروه های هد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار مبتلایان کرونا در فارس به 49 نفر رسید

شمار مبتلایان کرونا در فارس به 49 نفر رسید