مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 13:302020-03-04اقتصادي

پیشنهاد بهزیستی برای جبران ضرر مالی مهدهای کودک بدنبال تعطیلی های اخیر


رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به کسب و کار گروه هایی همچون مهدهای کودک و مراکز توانبخشی روزانه که به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت رسمی تعطیل شده اند گفت: - رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به کسب و کار گروه هایی همچون مهدهای کودک و مراکز توانبخشی روزانه که به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت رسمی تعطیل شده اند گفت: یارانه مراکز روزانه حتی در صورت تعطیلی مطابق یارانه بهمن ماه پرداخت خواهد شد.

همچنین جهت حمایت های لازم به شورای عالی اقتصادی پیشنهاد شد مهدهای کودک در لیست موسسات و بنگاه های مجموعه تولیدی و اقتصادی قرار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یازدهمین جلسه کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیردار سازمان بهزیستی کشور امروز چهارشنبه 14 اسفندماه، با حضور دکتر وحید قبادی دانا، معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور، دکتر محمد نفریه، دبیر کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیردار و سایر اعضای کمیته در ساختمان مرکزی این سازمان برگزار شد.

دکتر وحید قبادی دانا در این جلسه با قدردانی از زحمات این کمیته در اقدام سریع و به موقع برای تدوین و ابلاغ دستورالعمل های لازم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مراکز تحت پوشش این سازمان گفت: به لطف خداوند و همت شما این اقدام موثر توانست تاکنون در پیشگیری از شیوع و گسترش این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد بهزیستی برای جبران ضرر مالی مهدهای کودک بدنبال تعطیلی های اخیر

پیشنهاد بهزیستی برای جبران ضرر مالی مهدهای کودک بدنبال تعطیلی های اخیر