مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 13:262020-03-04دانش

آیا فناوری آموزشی به نبرد کرونا می رود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در این برنامه دکتر مهدی واحدی ، عضو هیئت علمی گروه تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی (ره) و سردبیر ماهنامه رشد فناوری آموزشی با اشاره به ظرفیت های آموزش از راه دور و آموزش مجازی، - شانزدهمین قسمت برنامه مدرسه ایران، سه شنبه 13 اسفند 98، به موضوع تعطیلی مدارس به علت بیماری کرونا و نقش فناوری آموزشی در جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در این برنامه دکتر مهدی واحدی ، عضو هیئت علمی گروه تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی (ره) و سردبیر ماهنامه رشد فناوری آموزشی با اشاره به ظرفیت های آموزش از راه دور و آموزش مجازی، فراگیر کردن این بخش از فناوری آموزشی را در شرایط اضطراری ناگزیر دانست؛ اما انتظارات غلوآمیز منتشر شده در رسانه ها درباره ی کارآمدی و اثربخشی آموزش از راه دور را محل ابهام دانست.

وی تأکید کرد که بهترین شرایط برای تحقق تربیت در شیوه های حضوری امکان پذیر است که کنش و واکنش های مربی و متربی را میسر می کند.

اما در آموزش از راه دور معمولا دانستن محقق می شود و تغییر نگرش ها و بینش ها به سختی حاصل می شود؛ لذا نمی توان فقط به آموزش از راه دور اکتفا کرد و ادامه ی تعطیلی مدارس حتی با فرض اجرای تمام و کمال آموزش مجازی می تواند زیان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا فناوری آموزشی به نبرد کرونا می رود؟

آیا فناوری آموزشی به نبرد کرونا می رود؟