مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 13:102020-03-04سياسي

«دورهمی» با حضور تماشاگران ضبط می شود؟/ انتشار یک فراخوان مجازی


فراخوان منتسب به برنامه «دورهمی» با موضوع دعوت از تماشاگران برای ضبط برنامه در تاریخ 15 اسفندماه، در حالی در فضای مجازی منتشر شده که هنوز دیگر برنامه های سیما ضبط خود را شروع نکرده اند.

- فراخوان منتسب به برنامه دورهمی با موضوع دعوت از تماشاگران برای ضبط برنامه در تاریخ 15 اسفندماه، در حالی در فضای مجازی منتشر شده که هنوز دیگر برنامه های سیما ضبط خود را شروع نکرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طی روزهای گذشته و با اوج گرفتن شیروع ویروس کرونا ضبط برنامه های تولیدی که با حضور جمعی تماشاگران انجام می شد همچون عصر جدید ، اتفاق ، دورهمی و چند برنامه دیگر در شبکه های مختلف سیما متوقف شد.

این برنامه ها طی این چند روز با این چالش مواجه بودند و هنوز هم بلاتکلیف هستند که می توانند ضبط خود را دوباره شروع کنند یا خیر.

احسان علیخانی چند بار پیام های مختلفی را در این باره منتشر کرد و رضا رشیدپور نیز در حال حاضر اجرای برنامه اش متوقف است.

با این حال امروز چهارشنبه 14 اسفندماه، صفحه اینستاگرامی منتسب به برنامه دورهمی که تا امروز صفحه رسمی اطلاع رسانی درباره این برنامه تلویزیونی در شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده است فراخوانی داد که طی آن از مردم دعوت کرد برای حضور در این برنامه با شماره های اعلام شده تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دورهمی» با حضور تماشاگران ضبط می شود؟/ انتشار یک فراخوان مجازی

«دورهمی» با حضور تماشاگران ضبط می شود؟/ انتشار یک فراخوان مجازی