مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 13:052020-03-04سياسي

امکان استفاده از ظرفیت آموزش مجازی برای درس معارف


معاون آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها اعلام کرد: امکان استفاده از ظرفیت آموزش مجازی برای ارائه درس معارف در ایام تعطیلی دانشگاه ها فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام دکتر نیکزاد عیسی زاده گفت: بنا به ضرورت ایجاد شده در تعطیلی اضطراری دانشگاه های کشور و تصمیم اتخاذ شده در جهت جبران جلسات درسی لغو شده در تعطیلات جاری با استفاده از آموزش های مجازی، نهاد نمایندگی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بهره گیری از ظرفیتهای قابل توجه فضای مجازی و مأموریت ذاتی خود در توسعه و تعمیق آگاهی ها و علایق اسلامی دانشجویان از طریق دروس معارف اسلامی دانشگاه ها، گامی دیگر در قالب خدمات جدید مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان ارائه کرده است.

وی اضافه کرد: در این راستا با ابلاغ بخشنامه معاونت آموزشی نهاد به گروه های معارف اسلامی دانشگاه های سراسر کشور امکان ارجاع دانشجویان به بسته های آموزش مجازی متناسب با موضوع هر گرایش از دروس معارف اسلامی را فراهم کرده است.

معاون آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ادامه داد: طبق این بخشنامه، دانشجویان با مراجعه و گذراندن دروس آموزش مجازی در سامانه فوق، علاوه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان استفاده از ظرفیت آموزش مجازی برای درس معارف

امکان استفاده از ظرفیت آموزش مجازی برای درس معارف