مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 12:502020-03-04حوادث

کشف و ضبط 32 هزار عدد دستکش لاتکس احتکار شده در سنندج


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: نیروهای تعزیرات حکومتی کردستان موفق به کشف و ضبط 32 هزار عدد دستکش لاتکس احتکار شده از یک فروشگاه عرضه لوازم و تجهیزات بهداشتی شدند.

- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: نیروهای تعزیرات حکومتی کردستان موفق به کشف و ضبط 32 هزار عدد دستکش لاتکس احتکار شده از یک فروشگاه عرضه لوازم و تجهیزات بهداشتی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سید نجیم حسینی از کشف و ضبط 32 هزار عدد دستکش لاتکس به همراه 76 محلول ضدعفونی کننده در سنندج خبر داد و گفت: اکیپ های گشت و بازرسی سازمان تعزیرات در بازدید از مراکز عرضه مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش، موفق به کشف 32 هزار دستکش لاتکس احتکار شده در یک فروشگاه عرضه لوازم و تجهیزات بهداشتی شدند.

وی افزود: همچنین در این بازرسی 76 محلول ضدعفونی کننده که به قیمت بالاتر از قیمت واقعی به بازار عرضه می شد، کشف و ضبط شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان با اشاره به اینکه متهم به جرم گران فروشی و احتکار محکوم می شود، خاطرنشان کرد: اکیپ های گشت و بازرسی سازمان تعزیرات حکومتی در تمامی شهرها فعالیت دارند و چنانچه هر داروخانه ای نسبت به عدم عرضه ماسک و ژل ضدعفونی و یا گرانفروشی این کالاها اقدام کند با داروخانه متخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 32 هزار عدد دستکش لاتکس احتکار شده در سنندج

کشف و ضبط 32 هزار عدد دستکش لاتکس احتکار شده در سنندج