مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 12:352020-03-04بين الملل

تحصیل در نروژ


نروژ یکی از بهترین کشورهای حوزه اسکاندیناوی و نوردیک است و شرایط زندگی مردم این کشور متفاوت با دیگر کشورهای اروپایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام سفیران سروش سعادت، در این کشور مردم پول نقد حمل نمی کنند و تمامی کارها از طریق اسمارت فون یا تلفن های همراه هوشمند صورت می گیرد و با توجه به اینکه اکثر شهرهای این کشور مردم به صورت ناحیه به ناحیه زندگی می کنند و اطراف آن ها را پوشش های جنگلی فرا گرفته است اکثر کارهای خود را از طریق تلفن های هوشمند رفع ورجوع می کنند.

نروژ کشوری سردسیر است اما پوشش های جنگلی و گیاهی بسیار زیادی که دارد سبب شده تا این کشور مناظر زیبا و دیدنی بسیار زیادی داشته باشد.

مزایا و امتیازات این کشور برای تحصیل و اعزام دانشجو به نروژ بسیار مناسب است.

برای تحصیل در دانشگاه های نروژ دانشجویان مدارک خود را از اول دسامبر تا 15 ماه مارس ارسال می کنند و برای تحصیل درترم پاییز نهایتاً تا اواسط مارس مهلت دارند که مدارکشان را به دانشگاه ارائه دهند.

دانشگاه های این کشور کیفیت و استانداردهای بالای آموزش و تحصیل را داراست و خیلی از رشته های تحصیلی مهندسی و علوم انسانی و تجربی در نروژ پرطرفدار است.

از صنعت های پررونق کشور نروژ می توان صنعت شیلات، نفت و گاز و مهندسی کشتی سازی را نام برد که در این زمینه ها بسیاری از دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل در نروژ

تحصیل در نروژ