مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 12:202020-03-04فناوري

نگاهی به AppGallery هوآوی؛ سومین فروشگاه نرم افزاری جهان


فروشگاه نرم افزاری هوآوی یعنی AppGallery که ویژه دستگاه های الکترونیکی همراه این شرکت راه اندازی شده، توانسته در مدت کوتاه حضور خود، موفقیت های قابل توجهی را به دست بیاورد.

- فروشگاه نرم افزاری هوآوی یعنی AppGallery که ویژه دستگاه های الکترونیکی همراه این شرکت راه اندازی شده، توانسته در مدت کوتاه حضور خود، موفقیت های قابل توجهی را به دست بیاورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام هوآوی، این شرکت در رویداد آنلاینی که برگزار شد جزییات جالبی را در خصوص فروشگاه نرم افزاری جدیدش AppGallery منتشر کرد.

بر اساس گفته مسئولان هوآوی، AppGallery در حال حاضر سومین فروشگاه نرم افزاری بزرگ ویژه دستگاه های موبایل، پس از پلی استور گوگل و اپ استور شرکت اپل به حساب می آید.

گزارش هوآوی درباره عملکرد AppGallery به این شرح است: اپلیکیشن ها در بطن تجربه کاربر در استفاده از گوشی های هوشمند قرار دارند و فروشگاه های نرم افزاری نیز نقشی حیاتی در حوزه فناوری 5G ایفا می کنند.

تحقیقات انجام شده در خصوص فروشگاه های نرم افزاری نشان می دهد کاربران بیش از هر چیز، نگران حریم خصوصی و امنیت اطلاعات خود هستند.

هوآوی کنار توسعه دهندگان سراسر دنیا می تواند اکوسیستمی ایمن را ایجاد کند که برای کاربران و توسعه دهندگان، سودمند خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به AppGallery هوآوی؛ سومین فروشگاه نرم افزاری جهان

نگاهی به AppGallery هوآوی؛ سومین فروشگاه نرم افزاری جهان