مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 11:462020-03-04سياسي

صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در آستارا تایید شد


حسن رستم زاد روز چهارشنبه اظهار کرد: در دوم اسفندماه یکی از سالم ترین انتخابات ها را در شهرستان آستارا شاهد بودیم و مدعیان وجود تخلف، هیچگونه سند و مدرکی در این رابطه ارائه ندادند.

وی بیان کرد: در 84 شعبه اخذ رای در شهرستان آستارا هیچگونه درگیری و تخلف رخ نداد و مشارکت مردم در پای صندوق های آرا 63 درصد و بالاتر از میانگین کشوری بود.

وی ادامه داد: 65 هزار و 600 نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی در آستارا واجد شرایط رای بودند و 10 نامزد برای یک کرسی مجلس رقابت و هزار و 480 عامل اجرایی در انتخابات همکاری کردند.

در اجرای ماده 24 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده 72 آیین نامه اجرایی آن از مجموع 41 هزار و 18 رای ماخوذه از 84 صندوق، غلامرضا مرحبا با 14 هزار و 834 رای پیروز این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور و انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری در پنج استان، همزمان در دوم اسفند ماه برگزار شد.

بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و از یک کرسی در مجلس شورای اسلامی برخوردار است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در آستارا تایید شد

صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در آستارا تایید شد