مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 11:462020-03-04اقتصادي

گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه شرکت نفت بندرعباس تمدید شد


مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: با اجرای ممیزی مراقبتی سال 98 سیستم های مدیریت یکپارچه (IMS) مستقر در این شرکت که به مدت سه روز برگزار شد، به منظور اطمینان از اثربخشی و انطباق با استانداردهای روز دنیا، گواهینامه و استانداردهای بین المللی این شرکت تمدید شده است.

هاشم نامور روز چهارشنبه در نشستی با مدیران واحدهای عملیاتی و ستادی این شرکت افزود: در جریان این ممیزی با بررسی مستندات و سوابق سیستم های مدیریت یکپارچه واحدهای عملیاتی و ستادی میزان انطباق عملکرد شرکت با الزامات استانداردها مورد ارزیابی قرار گرفت که با مشاهده روند بهبود در فرآیندها و فعالیتهای این شرکت، اعتبار گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه با موفقیت تمدید شد.

وی ادامه داد: پیاده سازی و حفظ استانداردها موجب ایجاد استمرار در بهبود فرآیندها، کاهش دوباره کاری و تولید محصول مطابق با استاندارهای روز دنیا می شود.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس افزود: گواهینامه های بین المللی این شرکت در راستای ارتقاء سطح کمی و کیفی تولیدات و پیگیری تحقق برنامه های استراتژیک شرکت صادر شده که این مهم با تلاش شبانه روزی کارکنان انجام شد.

نامور اضافه کرد: این ممیزی با هدف تصدیق اجرا و اثربخشی سیستم مدیریت، تایید اجرای کامل تمامی نیازمندیهای صدور گواهینامه، بررسی مستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه شرکت نفت بندرعباس تمدید شد

گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه شرکت نفت بندرعباس تمدید شد