مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 11:302020-03-04دانش

سیستم آموزش مجازی دانشگاه تبریز راه اندازی شد


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با اشاره به برخی اقدامات و تمهیدات دانشگاه تبریز در زمینه آموزش مجازی گفت: سیستم آموزش مجازی دانشگاه تبریز راه اندازی شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با اشاره به برخی اقدامات و تمهیدات دانشگاه تبریز در زمینه آموزش مجازی گفت: سیستم آموزش مجازی دانشگاه تبریز راه اندازی شد.

باب الله حیاتی در این خصوص اظهار کرد: با توجه به تعطیلی دانشگاه ها جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و بخشنامه ها و تأکیدات مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سیستم آموزش مجازی (LMS) دانشگاه تبریز راه اندازی شده است.

وی افزود: در این سیستم، امکان برگزاری 30 کلاس مجازی همزمان با ظرفیت 1000 نفر مهیا شده و راهنمایی های لازم به صورت کامل و تصویری در خصوص کار با سیستم LMS نیز برای اساتید و دانشجویان گرامی در سایت گروه آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه به آدرسhttp://vu.

taizu.

ac.

ir قرار داده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه تبریز، وی با اشاره به ارائه آموزش های لازم در خصوص کار با سیستم به کارشناسان IT دانشکده ها، گفت: اساتید و دانشجویان محترم پس از مطالعه فایل های راهنما چنانچه مشکلی در کار با سیستم داشته باشند، می توانند با کارشناسان IT دانشکده مربوطه تماس گرفته و یا مشکلات خود را با ایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم آموزش مجازی دانشگاه تبریز راه اندازی شد

سیستم آموزش مجازی دانشگاه تبریز راه اندازی شد