مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 11:262020-03-04پزشكي

تشدید نظارت بهداشتی بر نانوایی های تبریز


کارشناس بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان تبریز روز چهارشنبه در گفت وگویی در خصوص نظارت بر نانوایی ها اظهار کرد: به نانوایی ها توصیه کرده ایم که قبل از هر کاری و درست کردن خمیر دست هایشان را مرتب با آب و صابون بشویند.

علی دهقان نژاد به مردم توصیه کرد: برای گرفتن نان حتما دستمال پارچه ای همراه داشته و نان خود را در آن قرار دهند، موقع پرداخت پول از کارت بانکی استفاده کرده و نان را در منزل با استفاده از مایکروفر، تستر و یا اجاق گاز مجددا گرم کنید.

صاحب یک نانوایی نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: قبل از شروع به کار، دست هاییم را با آب و صابون می شوم، تمام ظروف و وسایل مورد استفاده اعم از خمیرگیر و طبق نان مرتب ضدعفونی می شود و ضمن اینکه هفته ای یک بار تمام مغازه را ضدعفونی می کنم.

صاحب یک واحد تولید نان مکانیزه نیز در این باره اظهار کرد: همه همکاران از دستکش و ماسک استفاده می کنند و برای تمام مشتریان نیز دستکش یک بار مصرف در اختیارشان قرار داده می شود.

عباس احمدزاده افزود: کارکنان این مجموعه هر لحظه دست هایشان را می شویند.

هیچ کمبودی در زمینه آرد و گندم نداریم با گسترش ویروس کرونا در کشور، برخی اقلام از جمله مواد ضدعفونی یا نایاب شده و یا با کمبود و افزایش قیمت مواجه است، در این میان نانوایی ها هم شلوغ تر از روزهای قبل شده و نگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بهداشتی بر نانوایی های تبریز

تشدید نظارت بهداشتی بر نانوایی های تبریز