مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 11:152020-03-04اجتماعي

راه اندازی پویش «آخر هفته های همراه با کتاب» در پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز چهارشنبه روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مجتبی دانشور اظهارداشت: در میان هیاهوی اخبار انتشار ویروس کرونا و خودمراقبتی ها که منجر به تعطیلی مراکز آموزشی، تفریحی و ورزشی شده است، بسیاری از کودکان تهرانی با چالش نحوه گذران اوقات فراغت خود در منزل مواجه هستند.

وی گفت: با همکاری کسب و کارهای اینترنتی کتاب کودک در نظر داریم این روزها در کنار خانواده ها بوده و به غنی سازی این روزهای کودکان و نوجوانان همراهی رسانیم.

مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران بیان کرد: سایت و اپلیکیشن دانلود کتاب های الکترونیکی و صوتی طاقچه یکی از اولین کسب و کارهای اینترنتی است که این هفته، امکان دانلود رایگان انواع کتاب های حوزه کودک و نوجوان را برای همه خانوادهها و مخاطبان خود فراهم ساخته است.

دانشور با دعوت از تمامی کسب و کارهای اینترنتی برای مشارکت در طرح اهدای رایگان کتاب های داستان به کودکان و نوجوانان گفت: خانواده ها می توانند روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته با مراجعه به سایت طاقچه به آدرس اینترنتی https://taaghche.

com/ و درج کد تخفیف shahrdari-tehran کتاب های الکترونیکی و صوتی مربوط به کودک و نوجوان را به صورت رایگان مطالعه و دانلود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش «آخر هفته های همراه با کتاب» در پایتخت

راه اندازی پویش «آخر هفته های همراه با کتاب» در پایتخت