مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 10:202020-03-04پزشكي

کودکان را در معرض اخبار استرس زا قرار ندهید


کارشناس ارشد روانشناسی تربیت مرکز مشاوره جهاددانشگاهی استان فارس با ارائه توصیه هایی برای کاهش استرس و اضطراب خصوصا در کودکان، تاکید کرد که کودکان را تا حد امکان نباید در معرض اخبار پیرامون شمار بیماران یا فوت شدگان بیماری کروناویروس جدید، - ایسنا/فارس کارشناس ارشد روانشناسی تربیت مرکز مشاوره جهاددانشگاهی استان فارس با ارائه توصیه هایی برای کاهش استرس و اضطراب خصوصا در کودکان، تاکید کرد که کودکان را تا حد امکان نباید در معرض اخبار پیرامون شمار بیماران یا فوت شدگان بیماری کروناویروس جدید، قرار داد.

فاطمه چیت ساز، در گفت وگو با ایسنا و با اشاره به شیوع کرونا، به ارائه راهکارها و توصیه هایی برای نحوه برخورد با کودکان در این شرایط پرداخت و گفت: این روزها که اخبار مربوط به ویروس کرونا را پیگیری می کنیم، باید مراقب کودکان دبستان و پیش از دبستان باشیم.

وی با بیان اینکه ذهن کودکان توانایی تحلیل کافی ندارد و ممکن است دچار اختلالات اضطرابی شود، افزود: برای اینکه با کمترین آسیب به کودکان، این دوره را به سلامت طی کنیم باید نکاتی را رعایت کنیم.

چیت ساز با تأکید بر اینکه اخبار بیماری را مدام پیگیری نکنید خصوصاً در حضور کودکان، گفت: برای مطلع شدن از خبرها، یک زمانِ محدود را مشخص کنید و فقط همان یک بار گوش دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان را در معرض اخبار استرس زا قرار ندهید

کودکان را در معرض اخبار استرس زا قرار ندهید