مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 10:202020-03-04اجتماعي

تمهید شرایط انتقال فعالیت آموزشی به دانش آموزان در اولویت است


رییس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: تمهید شرایط انتقال فعالیت آموزشی به دانش آموزان در اولویت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر قنبری صبح چهارشنبه در نشست وب کنفرانس که با حضور کارشناس مسئولان و کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد، با اشاره به تعطیلی مدارس به دلیل شیوع بیماری کرونا گفت: اگرچه در مدارس و مراکز آموزشی، دانش آموز حضور ندارد اما آموزش تعطیل نیست و کادر اجرایی مدارس و مراکز با حضور در مدرسه و مرکز، آموزش را به صورت غیرحضوری و الکترونیکی پیگیری می نمایند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت مدارس، مراکز آموزشی، مدارس هیأت امنایی و آموزش از راه دور به صورت روزانه توسط کمیته های استانی و منطقه ای رصد می گردد، اظهار داشت: قطعاً توجه به سلامت و حفظ امنیت بهداشتی منابع انسانی در اولویت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران می باشد و لذا حضور تعدادی از دست اندرکاران مدرسه و مراکز آموزشی برای انجام و پیگیری فرآیندهای یاددهی و یادگیری در حین روزهای تعطیلی واحد آموزشی کفایت می نماید.

قنبری با تاکید بر پیشگیری از انتقال ویروس و حفظ سلامت کارکنان گفت: الزامی بر حضور تمام وقت همکاران در در واحد آموزشی نیست و صرفاً هدف پیشبرد و تمهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهید شرایط انتقال فعالیت آموزشی به دانش آموزان در اولویت است

تمهید شرایط انتقال فعالیت آموزشی به دانش آموزان در اولویت است