مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 09:272020-03-04اجتماعي

معلمان الیگودرزی چهار هزار ماسک رایگان تولید و توزیع کردند


علیرضا نخعی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: با تدبیر اداره آموزش و پرورش الیگودرز و با توجه به کمبود ماسک از هفته گذشته تاکنون روزانه بیش از 600ماسک در این هنرستان تولید و بصورت رایگان توزیع شده است.

وی اظهار داشت: با حمایت های انجام گرفته در تهیه پارچه و لوازم مخصوص مورد نیاز، تولید ماسک از هفته گذشته توسط دبیران خیاطی هنرستان حضرت خدیجه کبری و دبیران و هنرآموزان هنرستان کوثر الیگودرز آغاز شده وروزانه 600 ماسک توزیع می شود.

نخعی عنوان کرد: توزیع رایگان این تعداد ماسک تاکنون به مراکز بهداشتی و بیمارستانهای امام جعفر صادق(ع)، بیمارستان شهید ولیان، مدارس شهرستان، مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست و همچنین به افراد داوطلب در پاکیزه کردن معابر شهری انجام گرفته است.

وی گفت: بعد از اجرای موفق تولید ماسک و اعتماد مسئولان بهداشتی شهرستان هم اکنون تولید لباس مخصوص بیمارستان(گان) نیز با اعتماد به قشر متعهد فرهنگی در هنرستانهای مذکور در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته مسئولان علوم پزشکی لرستان تاکنون 18 نفر در استان مبتلا به بیماری کرونا شناسایی شده که از این تعداد تست کرونای یک کودک نیز مثبت گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان الیگودرزی چهار هزار ماسک رایگان تولید و توزیع کردند

معلمان الیگودرزی چهار هزار ماسک رایگان تولید و توزیع کردند