مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 09:102020-03-04اقتصادي

کاهش ده درصدی مصرف بنزین و CNG در ایلام


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و کاهش تردد مردم با وسایل نقلیه ی شخصی، مصرف بنزین و گاز CNG کاهش محسوسی داشته است.

- علی اصغر چاغروندی مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: در پی دستور دادستانی مرکز استان مبنی بر در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان، عملیات سوختگیری وسائط نقلیه صرفا از طریق کاربران و نیروهای خدماتی مستقر در جایگاه سوخت سطح استان انجام شود، این کار مهم در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: متاسفانه جایگاه داران عرضه سوخت در ایلام هم اکنون با کمبود لوازم محافظتی از جمله ماسک، دستکش و پد الکلی مواجه هستند.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام  ادامه داد: در شرایط فعلی می بایست لوازم مورد نیاز از سوی مراکز بهداشتی در اختیار ما قرار گیرد و یا حداقل فروشگاه و یا داروخانه ای در سطح استان جهت تهیه این لوازم معرفی شود.

وی بیان کرد: با توجه به محدود بودن اپراتورهای مستقر در جایگاه ها که تبع آن ممکن است موجب معطلی در زمان سوختگیری شود از مردم استان خواهشمند هستم در این راستا حوصله کنند تا سوختگیری توسط اپراتور انجام شود در غیر اینصورت اگر متقاضی شخصا به سوختگیری اقدام نماید مسوولیت با ارب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ده درصدی مصرف بنزین و CNG در ایلام

کاهش ده درصدی مصرف بنزین و CNG در ایلام