مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 09:062020-03-04اقتصادي

تردد خودروهای شوتی دغدغه سلامتی مردم گناوه


بندر گناوه که به عنوان یکی از تامین کننده کالاهای خارجی در کشور قلمداد می شود و باتوجه به اینکه روزانه تعداد زیادی از هموطنان برای خرید کالاهای موردنیاز خود به این شهر عزیمت می کردند، با ورود بیماری کرونا بازار تجاری آن که از بازارهای معروف جنوب کشور است، در حرکتی خودجوش توسط مغازه داران با وجود همه تنگناها و مشکلات اقتصادی و معیشتی که داشتند تعطیل شد تا در پیشگیری از شیوع این بیماری در منطقه اثرگذار باشند.

با تعطیلی بازارتجاری بندرگناوه که یکی از اتفاقات نادر در سطح کشور است و تحسین مردم و مسئولان و جامعه پزشکی را در زمینه انتشار نیافتن ویروس در شهرهای استان بوشهر داشته است اما خودروهای سواری حمل کننده کالاهای خارجی، معروف به شوتی در این شهر همچنان اقدام به جابه جایی کالا از این بندر به دیگر شهرهای آلوده می کنند که دغدغه ای جدی و مخاطره آمیز برای مردم این بندر شده است.

ماشین های انتقال کالا که بیشتر آنان از استان های درگیر بیماری کرونا هستند از زمان تعطیلی بازار تجاری همچنان در این شهر پرسه می زنند فارغ از اینکه باید دانسته باشند که تهدید جدی برای سلامتی خود و مردم این منطقه به شمار می آیند.

اگرچه بیشتر کسانی که وارد خط شوتی می شوند خود بهتر از دیگران واقف به خطرات این شغل خطرناک و کاذب هستند اما به دلیل بیکاری و نبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد خودروهای شوتی دغدغه سلامتی مردم گناوه

تردد خودروهای شوتی دغدغه سلامتی مردم گناوه