مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 09:062020-03-04اجتماعي

فروش بلیت اتوبوس در پایانه مسافربری مشهد متوقف شد


ابراهیم نصری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با پیش فروش سراسری بلیت اتوبوس در کشور در حال حاضر تهیه بلیت اتوبوس از درگاههای فروش اینترنتی و همچنین مراجعه حضوری به آژانسهای مسافرتی در سراسر استان امکان پذیر است لذا خواهشمند است مسافران از مراجعه حضوری به این پایانه خودداری کنند.

وی همچنین از پایش سلامت مسافران ورودی به مشهد در پایانه امام رضا(ع) خبر داد و گفت: هم اکنون با حضور نیروهای امدادی و پزشکی در این پایانه مسافربری، سلامت مسافران ورودی با دستگاه تب سنج کنترل می شود.

از چند ماه گذشته و در پی تغییر و اصلاح ساختار پایانه امام رضا (ع) مشهد مقرر شده بود یک کارگزار واحد با موافقت انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل مسافر و شهرداری مشهد، فروش بلیت شرکتهای حمل و نقل مسافر در همه مسیرهای جاده ای را بر عهده بگیرد و در همین راستا فعالیت آزمایشی پایانه امام رضا(ع) با ترتیب اعلام شده و در ساختار جدید در حال اجرا بوده است.

از 30 بهمن ماه گذشته تا ساعت 9 صبح روز 13 اسفند ماه تعداد کل بیماران بستری مبتلا به سندرم حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در استان خراسان رضوی 872 نفر بوده که 423 نفر آنان مربوط به مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش بلیت اتوبوس در پایانه مسافربری مشهد متوقف شد

فروش بلیت اتوبوس در پایانه مسافربری مشهد متوقف شد