مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 08:402020-03-04پزشكي

گندزدایی مناطق مختلف دزفول توسط تیپ 292 زرهی ارتش


فرمانده تیپ 292 زرهی شهید آزادی دزفول گفت: یگان جنگ نوین تیپ 292 زرهی شهید آزادی دزفول، مناطق مختلف این شهرستان را ضد عفونی و گند زدایی می کند.

- سرهنگ بابک جلاییان علیزاده اظهار کرد: از روز دوم اسفندماه، اقدامات اولیه جهت مقابله با ویروس کرونا با تشکیل جلسه با فرماندهان و مسئولان بهداشت و درمان تیپ آغاز و از همان روز در درون پادگان برای سلامت سربازان، کلیه آسایشگاه ها، پتوها و ملحفه ها ضدعفونی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: همچنین در اقدام دوم از همان روز همه اماکن عمومی پادگان از جمله آشپزخانه، نانوایی و دفاتر کار، ضد عفونی شدند.

فرمانده تیپ 292 زرهی شهید آزادی دزفول تصریح کرد: بعد از جلسه فرمانداری ویژه دزفول و درخواست از ارتش برای گندزدایی مناطق مختلف شهرستان، یگان جنگ نوین تیپ 292 زرهی شهید آزادی نسبت به ضد عفونی مناطق مختلف در دزفول اقدام کرد.

جلاییان علیزاده ادامه داد: این یگان برای مقابله با انتشار کروناویروس شب ها از ساعت 22 تا 3:30 بامداد اماکنی را که از قبل مشخص می شود، ضدعفونی می کند.

سرهنگ جلاییان علیزاده خاطرنشان کرد: در زمینه اجرای این طرح مردم یاری، هر شب 5 هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده به منظور گندزدایی و ضد عفونی خیابان های اصلی، پیاده روها، میادین، بازارها، دستگاه های خودپرداز، درمانگاه ها، پارک ها و دیگر اماک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گندزدایی مناطق مختلف دزفول توسط تیپ 292 زرهی ارتش

گندزدایی مناطق مختلف دزفول توسط تیپ 292 زرهی ارتش