مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 08:362020-03-04اقتصادي

توزیع 1500 بسته بهداشتی در محلات گنبدکاووس/ ضدعفونی روزانه اماکن عمومی


شهردار گنبدکاووس با اشاره به اعزام 15 اکیپ برای ضدعفونی سطح این شهر، گفت: از 4 هزار بسته خریداری شده تا کنون یک هزار و 500 بسته در محلات شهری توزیع شده است.

- منصور طعنه گنبدی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به شیوع بیماری کرونا در این شهر و لزوم مقابله همه جانبه با این بیماری، اظهار کرد: از همان روز نخست، شهرداری در قالب شورای سلامت بر اساس رسالت های خود وارد عرصه شده و تا آخرین لحظه در کنار مدیران و مردم شهر گنبدکاووس خواهد ماند.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر گنبدکاووس نیز در این مسیر با تصویب پیشنهاد شهرداری مبنی بر خرید 4 هزار بسته بهداشتی و توزیع آن در سطح شهر در کنار ما بوده است، افزود: این بسته ها دارای دستکش، مایع ضدعفونی کننده و ماسک است که با هزینه ای بالغ بر 200 میلیون تومان خریداری شده است.

شهردار گنبدکاووس از توزیع این بسته های بهداشتی با اولویت مناطق آسیب پذیر و حاشیه نشین خبر داد و گفت: تا کنون تعداد یک هزار و 500 بسته از این مجموعه در محلات سید آباد ، بدلجه ، مدرسی و چای بویین توزیع شده است.

طعنه گنبدی با اشاره به اینکه بر اساس توصیه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان مبنی بر ضدعفونی کردن سطح شهر و مبلمان شهری در این راستا با تشکیل 15 تیم از کارگران و کارمندان شهرداری اقدام لازم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1500 بسته بهداشتی در محلات گنبدکاووس/ ضدعفونی روزانه اماکن عمومی

توزیع 1500 بسته بهداشتی در محلات گنبدکاووس/ ضدعفونی روزانه اماکن عمومی