مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 08:302020-03-04سياسي

رییس قوه قضاییه درگذشت تویسرکانی را تسلیت گفت


رییس قوه قضاییه در پی درگذشت احمد تویسرکانی مشاور رییس قوه قضاییه و رییس سابق سازمان ثبت اسناد و املاک پیام تسلیتی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رییس قوه قضاییه در پی درگذشت احمد تویسرکانی، مشاور رییس قوه قضاییه و رییس سابق سازمان ثبت اسناد و املاک پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام آیت‎الله سید ابراهیم رییسی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون درگذشت همکار محترم جناب آقای احمد تویسرکانی، مشاور رییس قوه قضاییه و رییس سابق سازمان ثبت اسناد و املاک که حدود چهل سال از عمر شریف خویش را در جبهه عدالت و سنگر خدمتگزاری به مردم سپری نمود موجب تأثر شدید و تالم خاطر اینجانب و همه دوستان و آشنایان وی در قوه قضاییه شد.

آن مرحوم در سمت های مختلف از جمله در مدیریت های قضایی و خدمت در سازمان بازرسی کل کشور و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، قاضی عادل، مدیری لایق، مشاوری امین و برادری صادق و وفادار برای اینجانب بود، قطعاً خدمات ارزشمند و تام با اخلاص آن فقید سعید ذخیره مناسبی برای عالم آخرت ایشان خواهد بود.

اینجانب این مصیبت را به خانواده معزز و مکرم ایشان و تمامی بازماندگان و همکاران تسلیت عرض نموده، برای آن مرحوم رحمت و غفران و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه درگذشت تویسرکانی را تسلیت گفت

رییس قوه قضاییه درگذشت تویسرکانی را تسلیت گفت