مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 07:402020-03-04اقتصادي

حجم کافی سدهای خوزستان برای مهار سیلاب های احتمالی بهار


مدیر دفتر برنامه ریزی منابع آب معاونت مطالعات پایه سازمان آب و برق خوزستان گفت: حجم خالی در سدهای استان به شکلی است که برای مهار سیلاب های احتمالی در فصل بهار در خوزستان کافی است و جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

- ایسنا/خوزستان مدیر دفتر برنامه ریزی منابع آب معاونت مطالعات پایه سازمان آب و برق خوزستان گفت: حجم خالی در سدهای استان به شکلی است که برای مهار سیلاب های احتمالی در فصل بهار در خوزستان کافی است و جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

داریوش بهارلویی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بارش های موثر رخ داده در اوایل اسفندماه در خوزستان اظهار کرد: در بارش های موثری که در اوایل اسفندماه شاهد آن بودیم، سیلاب در حوضه های آبریز استان رخ داد و در این زمینه در هفت روز گذشته (6 تا 13 اسفندماه) میزان 2 میلیارد و 418 میلیون متر مکعب آب وارد مخازن سدهای استان شد.

وی افزود: سهم حوضه کارون از سیلاب رخ داده در خوزستان، 816 میلیون متر مکعب است.

در حوضه سد دز 845 میلیون متر مکعب، در حوضه سد کرخه 699 میلیون متر مکعب، در حوضه سد مارون 52 میلیون متر مکعب و در سد جره 6 میلیون متر مکعب آب وارد مخازن شد.

مدیر دفتر برنامه ریزی منابع آب معاونت مطالعات پایه سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه در حال حاضر حجم خالی سدهای استان معادل 6 میلیارد و 873 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم کافی سدهای خوزستان برای مهار سیلاب های احتمالی بهار

حجم کافی سدهای خوزستان برای مهار سیلاب های احتمالی بهار